Àrea de Comerç i Mercat Municipal i àrea de Salut i Serveis Socials

Sussana Sancho MaigíSusanna Sancho, regidora de Comerç i Mercat Municipal
ssancho@amposta.cat
977700057

Nascuda a Amposta el 7 de juny de 1970, vaig estudiar al col·legi Cervantes d’Amposta i a l’Institut Ramon Berenguer IV. Filla i néta de comerciants i empresaris, vaig treballar al comerç familiar des del 1998 fins el 2010. Després he treballat a Benestar social i família, com a administrativa, compaginant-ho amb els estudis de Grau de Comunicació i Relacions Públiques a la UOC.

El juny de 2011 vaig ser nomenada regidora del Grup d’Esquerra d’Amposta per primera vegada, sense responsabilitat a govern. En aquesta legislatura repeteixo, però al capdavant de la regidoria de Comerç i Mercat.

L’esforç i la dedicació estan al meu full de ruta. Amb elles encaro els reptes de futur, que no passen ni per despeses innecessàries ni per inversions desmesurades. Confio fermament en la capacitat del petit comerç i del mercat municipal com a eix vertebrador i de cohesió de la vida social i econòmica, als pobles i ciutats.

Les funcions de l’àrea de Comerç i Mercat Municipal són la promoció i desenvolupament del teixit comercial del municipi, per convertir Amposta en un referent ferm quant a l’oferta comercial de la comarca i el territori. Apostarem per dinamitzar la zona del centre de la ciutat, per atraure petits comerços que li conferisquen un caràcter propi a la ciutat.

També treballarem perquè el Mercat Municipal tinga l’activitat i les condicions que es mereix i perquè siga un pol d’atracció turística en el marc de la promoció dels productes de quilòmetre zero.

Quant a l’àrea de Sanitat i Serveis Socials té entre les seves funcions tot allò relacionat amb les campanyes sanitàries, vacunacions i salut pública, la gestió de l’Hospital Comarcal d’Amposta; així com també tot allò relacionat amb les residències i llars per la tercera edat, la protecció al menor, als discapacitats i el treball per la igualtat de gènere.

El principal objectiu per aquesta legislatura és el de fer una ciutat socialment responsable, per la qual cosa intensificarem el treball comunitari incidint en la implicació de tota  la ciutadania en la millora de les condicions i la qualitat de vida del conjunt de la societat ampostina.