Àrea de Serveis Municipals, Pagesia i Medi Natural

Dani Forcadell FerreresDani Forcadell, regidor
dforcadell@amposta.cat
977700057

Vaig néixer i visc a Amposta des de l’any 1972. Tinc un xiquet i una xiqueta. La meva professió i passió és la pagesia. Sóc arrosser del Delta de l’Ebre i tinc 286 oliveres a la serreta del Montsià. El 2014 vaig començar a comercialitzar amb marca pròpia el millor de la meva collita. A més, he estat Responsable de l’arròs d’Unió de Pagesos (UP) durant 5 anys.

A nivell polític, sóc regidor per Esquerra Amposta (EA) des del 2011. Aquesta legislatura portaré l’àrea de Serveis Municipals, Pagesia i Medi natural, una àrea que entre les seues funcions té les de la vigilància i manteniment d’edificis i serveis municipals, abastament d’aigua potable, clavegueram i neteja viària. També tot allò relacionat amb el sector primari, un dels que més pes tenen a Amposta, i la protecció i preservació del medi ambient.

Els objectius que ens proposem des de l’àrea de Serveis Municipals, Pagesia i Medi Natural són millorar la gestió interna, la xarxa de camins rurals, valorar al màxim la pagesia i el nostre territori, i apostar pels nostres treballadors.