Junta de Govern Local (2011-2015)

Les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local, tindran lloc els divendres de cada mes, a les 9:00 hores, amb l’ordre del dia fixat per l’Alcaldia.

Competències i funcions

El règim del seu funcionament i el d’adopció d’acords serà el previst al Reglament Orgànic Municipal i a la resta de normativa aplicable.

La Junta de Govern Local té assignades les següents competències:

Assistència permanent a l’Alcalde en exercici de les seves atribucions

La Junta de Govern Local, per delegació d’aquesta Alcaldia, exercirà les següents competències:

• Aprovar l’oferta pública d’ocupació d’acord amb el pressupost i plantilla aprovades pel Ple, aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per als concursos de provisió de llocs de treball.
  • Aprovar el nomenament del personal i les sancions, exclosa: la separació del servei dels funcionaris de la Corporació, l’acomiadament del personal laboral i el responsable superior de tot el personal.
  • Aprovació dels instruments de planejament derivat de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple, així com la dels instruments de gestió urbanística i dels projectes d’urbanització
  • El desenvolupament de la gestió econòmica d’acord amb el pressupost aprovat i dins dels límits legals establerts.
  •  Les contractacions i concessions de tot tipus quant la seva quantia no superi el 10% dels recursos ordinaris del pressupost, incloses les de caràcter plurianual quan la seva duració no sigui superior a 4 anys, sempre que l’import acumulat de totes llurs anualitats no superi el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici.
  • L’aprovació dels projectes d’obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i estiguin previstos en el pressupost.
  • L’adquisició de béns i drets i l’alienació de patrimoni, amb els límits legalment fixats
  • L’atorgament de llicències, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple.
  • Ordenar la publicació, execució i fer complir els acords municipals
  • La resta de competències que li atribueixen les lleis

Es disposa de l’aplicabilitat del règim general de delegació de competències establert en el Reglament Orgànic Municipal. Així mateix, les delegacions atorgades t podran ser revocades en qualsevol moment sense cap altre requisit que l’emissió d’un Decret d’aquesta Alcaldia, que serà comunicat a la Junta de Govern Local, als seus membres i al Ple municipal, en la primera sessió que se celebri.

Composició

La Junta de Govern Local està presidida pel Sr. Alcalde, Manel Ferré Montañés i està integrada pels següents membres:

1. Maria Isabel Ferré Roca
  2. José Manuel Ferré Aixendri